blogi-798226-edited.jpg

Asiakastarina: Miss Windy Shop loi asiakkaista yhteisön

Miss Windy Shop on vuonna 2012 perustettu, hurmaavien fiftari- ja vintage-tyylisten mekkojen verkkokauppa. Tavoitteena on tarjota asiakkaille laaja valikoima aikaa kestäviä vaatteita. Miten...

Lue lisää »

Vieraskynä: Miten verkkokauppias voi hyödyntää blogia markkinoinnissa?

Oletko koskaan huomannut, että markkinointi tapahtuu sykleittäin? Kun perustit verkkokaupan, käytit aikaa ja vaivaa markkinointiin. Kun asiakkaita alkoi virrata verkkokauppaan, sinulla oli kädet...

Lue lisää »

Syksy on täällä – 5 asiaa, jotka verkkokaupan markkinoinnissa kannattaa laittaa kuntoon

Syksy on verkkokauppiaalle hyvä hetki kiinnittää huomiota markkinoinnin perusjuttuihin. Koska loppuvuoden myyntisesongit joulu ja kiitospäivän jälkeen ostomaniaa lietsova Black Friday häämöttävät...

Lue lisää »

Vieraskynä: Voimmeko oppia tuntemaan asiakkaan alitajuiset mieltymykset?

Meitä ihmisiä ohjaavat usein tiedostamattomat ratkaisut, eivät niinkään rationaaliset päätökset – siksi emme aina tee ostopäätöksiäkään loogisesti tai ennustettavasti. Asiakkaan alitajunnan...

Lue lisää »

Kuinka valita parhaat kanavat verkkokaupan markkinointia varten?

 

Lue lisää »

Verkkokaupan markkinointi haparoi, jos et tunne asiakastasi

Asiakas on kuningas: tämä latteus on kuultu monesti. Klisee tai ei, sanonta pitää paikkansa. Verkkokaupan onnistunut markkinointi edellyttää asiakkaan perinpohjaista tuntemista. Muuten oikeiden...

Lue lisää »

Tuloksekas verkkokaupan markkinointi edellyttää rohkeaa asennetta

 

Verkkokaupan pyörittäminen on parhaimmillaan todella palkitsevaa. Etenkin siinä vaiheessa kun sivuille virtaa ostavia asiakkaita ja myyntikäyrä ponnahtaa kohti kattoa. Tähän tilanteeseen...

Lue lisää »