blogi-798226-edited.jpg

the other danish guy uskoo rohkeuteen – "Epäröinti tappaa bisneksen"

Voiko kapealla tuotevalikoimalla saavuttaa maailmanmaineen? Millainen brändi menestyy maailmalla, ja mitä kiinnostuksen herättämiseen vaaditaan? Käyttömukaviin alusvaatteisiin erikoistunut the...

Lue lisää »

Asiakastarina: Kultasepänliike Suokko – "Myymälän näyteikkuna on tänä päivänä verkossa"

Tamperelainen Kultasepänliike Suokko on aina halunnut olla ajassa mukana. Tänä päivänä korualalla voiton vievätkin yritykset, jotka Suokon tapaan yhdistävät taitavasti myynnin niin...

Lue lisää »

Kaasu pohjaan! MM-rallin kisatuotemyynnissä ongelmat ratkaistaan vauhdissa

Liikelahjoihin erikoistunut High Peak Finland voitti viime vuoden lopulla itselleen merkittävän kokonaisuuden: MM-rallin kisatuotemyynnin seuraavaksi viideksi vuodeksi. High Peakilla oli jo...

Lue lisää »

Asiakastarina: Kellumo tarjoaa täydellistä rentoutumista

Verkkokauppa on tänä päivänä tärkeä myyntikanava myös hyvinvointi- ja elämyspalveluissa. Rentoutuskelluntaan erikoistuneen Kellumon konseptissa verkkokaupalla on ollut alusta asti vahva asema.

...

Lue lisää »

Asiakastarina: Kuluttajien kiinnostus ekologisuuteen näkyy Ruohonjuuren joulumyynnissä

Miltä tämän vuoden joulumyynti vaikuttaa luomuruokaan, luonnonkosmetiikkaan ja terveystuotteisiin erikoistuneen Ruohonjuuren verkkokaupassa? Haastattelimme kuulumisista sähköisen liiketoiminnan...

Lue lisää »

Asiakastarina: Sydänliitto – yli 60 vuotta suomalaisten sydänterveyden edistämistä

Checkoutin palvelut sopivat erinomaisesti myös järjestöjen ja yhdistysten maksunvälitykseen. Suomen Sydänliiton, maailman toiseksi vanhimman sydänjärjestön, tehtävänä on kannustaa ihmisiä elämään...

Lue lisää »

Asiakastarina: Irti Maasta – kiipeileminen on hauskanpitoa

 

Irti Maasta Oy on yritys, joka tekee kiipeilystä hauskaa, leikinomaista ja houkuttelevaa. Heidän kiipeilypuistonsa sijaitsevat kauppakeskuksissa, joissa ihmiset muutenkin viettävät...

Lue lisää »

Asiakastarina: Ruokaasuomesta.fi ja Penttilän tila – tavoitteena lähiruoka kaikkien pöytiin

 

Checkoutin palveluvalikoima tarjoaa erinomaiset ratkaisut shop-in-shop-tyyppisen kaupan maksunvälitykseen. Shop-in-shop tarkoittaa kauppapaikkaa, jossa yhdestä myymälästä voi ostaa useamman...

Lue lisää »