blogi-798226-edited.jpg

Tarvitsenko asiakkuudenhallintajärjestelmän? Kokemuksiamme Zendeskistä

Nykyasiakkaat odottavat, että saavat asiansa hoidettua vikkelästi kanavassa kuin kanavassa. Kun yhteydenottoja tulvii yhtäaikaisesti niin sähköpostina, chatista, sosiaalisesta mediasta kuin...

Lue lisää »

Vieraskynä: Suomalaisen vähittäiskaupan oltava siellä, missä asiakkaatkin

Designyritys A.S.Helsingön Emmi Linnankiven vieraskirjoitus. Kuvituskuva.

 

Kun kuluttajien ostokäyttäytyminen muuttuu yhä mutkikkaammaksi, jää moni yritys jälkeen monikanavaisen ostokokemuksen...

Lue lisää »

Vieraskynä: Tuplaa liikevaihtosi panostamalla hyvään mobiilikäytettävyyteen

Edellisessä kirjoituksessamme listasimme vakuuttavia syitä, miksi verkkokaupan kannattaa ottaa valikoimaansa myös mobiilimaksutavat. Mobiiliaiheen parissa jatkaa nyt vieraskirjoittajamme,...

Lue lisää »

Kuinka kiivetään kaupankäynnin huipulle? e-commerce-messujen satoa

Vieläkö saa hiukan muistella tämän vuoden mainioita e-commerce ja SHOP 2017 -messuja? Emme malta jättää tilaisuutta väliin, sillä alan valtakunnallisesti merkittävimmässä tapahtumassa,...

Lue lisää »