Blogi

blogi-798226-edited.jpg

Asiakastarina: Sydänliitto – yli 60 vuotta suomalaisten sydänterveyden edistämistä

Posted by Auli Tuomi on 7.9.2017 14:16:01

Sydanliitto_pun_sydan-1.png

Checkoutin palvelut sopivat erinomaisesti myös järjestöjen ja yhdistysten maksunvälitykseen. Suomen Sydänliiton, maailman toiseksi vanhimman sydänjärjestön, tehtävänä on kannustaa ihmisiä elämään siten, että yhä harvempi sairastuisi liian nuorena, ja toisaalta auttaa ja tukea sairastuneita.

– Olemme olemassa, jotta ihmiset eläisivät pidempään, tiivistää toiminta-ajatuksen markkinointijohtaja Eeva Hietalahti.

Sydänliitto käyttää Checkoutin palvelua sekä verkkokaupassaan että lahjoituskampanjoiden maksunvälityksessä. Parasta Checkoutin palvelussa on ollut sen monipuolisuus.

– Meillä on verkkokaupassamme hyvin monenlaisia asiakkaita: kuluttajia, yrityksiä ja terveydenhuollon ammattilaisia. Heillä kaikilla on ostotilanteessa erilaiset tarpeensa tuotteiden maksamiseen. Checkoutin tarjoamat kattavat maksutavat ratkaisevat tämän haasteen, kuvaa myyntisihteeri Niina Suominen.

 

Katso video ja tutustu lisää Sydänliiton toimintaan!

 

 

Aiheet: verkkokauppa, asiakastarina, maksunvälitys